نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش ، در فهرست خدمات مربوط به لوازم خانگی این شرکت قرار دارد. در نمایندگی بوش، واحد مجزایی به این کار اختصاص داده شده که مجهز به پیشرفته ترین امکانات برای انجام فرآیند تعمیر می باشند. این ویژگی، دست تعمیرکاران را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به کاربران باز گذاشته و به آنها امکان استفاده از انواع روش های تعمیری روز دنیا را داده است.

به عنوان یکی از کاربران انواع مدل های ماشین لباسشویی، مطالعه ی این مطلب به شما کمک می کند که نکات ویژه ای را در خصوص ترمیم این دستگاه در اختیار داشته باشید. برای آشنایی هرچه بیشتر با فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی بوش، با ما همراه باشید.

تعمیر لباسشویی بوش

مشکلات قابل بررسی در تعمیر ماشین لباسشویی بوش

کار نکردن لباسشویی ، توقف کار دستگاه پس از پایان آبگیری، ورود آب به مخزن لباسشویی در حالت خاموش بودن دستگاه، نشت آب در لباسشویی، گرم نشدن آب مخزن لباسشویی، از کار افتادن موتور لباسشویی پس از اتمام عمل آبگیری، عدم تخلیه آب از داخل مخزن لباسشویی، لرزش شدید لباسشویی، توقف ناگهانی عملکرد لباسشویی در حین کار، عدم انجام عمل آبکشی در لباسشویی، کار نکردن دور تند لباسشویی و مواردی از این دست را می توان مهم ترین مشکلات قابل بررسی در تعمیر ماشین لباسشویی بوش به شمار آورد. این مشکلات، نقایص عملکردی هستند که بیشتر کاربران لباسشویی از آنها شکایت داشته و بابت بروز آنها در محصول خود نگران هستند. باید گفت که خوشبختانه تمامی این موارد قابل ترمیم بوده و در ادامه در مورد روش های برطرف ساختن آنها اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد.

قطعات آسیب پذیر در تعمیر ماشین لباسشویی بوش

همانطور که می دانید، لباسشویی دستگاهی است که از مجموعه ای گسترده از انواع قطعات و بخش های گوناگون تشکیل شده است. لذا خرابی هریک از این قطعات می تواند منجر به بروز مشکلات عملکردی در این محصول گردد. قطعات آسیب پذیر این دستگاه که در تعمیر ماشین لباسشویی بوش مورد توجه قرار می گیرند، شامل این موارد می شوند: سیم های برق، پریز برق، کلید قطع و وصل، میکروسوییچ، موتور تایمر، چرخ دنده ها، فیلترهای آب دستگاه، هیدرواستات، شیر مکانیکی دستگاه، لاستیک دور در، المنت ماشین لباسشویی، کاسه نمد، ترموستات، المنت، پلاتین تایمر، تسمه لباسشویی، یاتاقان، بلبرینگ و خازن. گفتنی است که کلیه این قطعات در طی فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی بوش به دقت بررسی شده و توسط تکنسین های مجرب تعمیر می شوند. چنانچه امکان ترمیم این قطعات وجود نداشته باشد، همکاران ما در نمایندگی بوش اقدام به تعویض آنها می نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی بوش

فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی بوش، شامل کلیه اقداماتی است که در راستای عیب یابی و رفع اختلالات کارکردی این محصول انجام می شود. پس از اینکه دستگاه با دقت بررسی شده و منشأ مشکل مشخص شد، اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب می گردد. یکی از اقدامات تعمیری برای رفع مشکلات انواع ماشین لباسشویی، بررسی و رفع مشکلات سیم های برق این دستگاه است. تعمیر و تعویض میکروسوییچ نیز نقش اساسی در ترمیم این دستگاه دارد.ضمن اینکه با تعویض چرخ دنده ها و موتور تایمر، می توان بسیاری از نواقص را برطرف کرد چرا که این بخش ها منشأ بسیاری از خرابی های لباسشویی می باشند.

برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش، نباید از تمیز کردن شیر الکتریکی و تعویض فلیتر غافل شد. علاوه بر تمامی راه های گفته شده، ترمیم و یا تعویض هیدرواستات نیز می تواند به تصحیح کارکرد ماشین لباسشسویی کمک بسیاری نماید. تعویض کاسه نمد و مخزن نیز به عنوان راه حل هایی برای رفع مشکل نشت آب در این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید متذکر شویم که هریک از اقداماتی که در این قسمت ذکر کردیم، دارای مراحل خاص خود بوده و باید حتما توسط تعمیرکاران مجرب و دارای تخصص انجام شوند.

تعمیرات لوازم خانگی بوش

نمایندگی بوش، در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بوش  به کاربران خود، اقدام به احداث واحدی تخصصی برای این محصولات نموده است. واحد تعمیرات لوازم خانگی بوش، یکی از فعال ترین بخش های تعمیراتی این نمایندگی است. در این واحد، انواع لوازم خانگی کمپانی بوش از قبیل: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو و …

به شکل تخصصی مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. لازم به ذکر است که پیشرفته ترین امکانات روز دنیا در این واحد به کار گرفته می شود تا همکاران ما شاهد رضایت کاربران از خدمات ارائه شده باشند ضمن اینکه تعمیر لباسشویی بوش نیز بخشی از خدمات واحد مذکور می باشد.

واحدهای تعمیرات بوش

در راستای ارائه ی خدمات تخصصی و جلب رضایت مشتریان، واحدهای تعمیرات بوش راه اندازی شده اند. در هریک از این واحدها، یکی از محصولات شرکت بوش مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. وجود تجهیزات پیشرفته و بکارگیری آنها توسط تعمیرکاران مجرب، امکان انجام عملیات تعمیر به صورت تخصصی را در این واحدها فراهم کرده است. در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ابهام در مورد محصولات بوش خود، مشاوران ما در واحدهای تعمیرات این شرکت می توانند مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند.


منبع : تعمیر ماشین لباسشویی بوش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.