نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

تعمیر تاچ تبلت ایسوس

تعمیر تاچ تبلت ایسوس یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات تبلت ایسوس است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و به دست مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تصمیم به تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت ایسوس در این مرکز، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و بررسی عملکرد آن انجام می پذیرد. نمایندگی ایسوس به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از تاچ و ال سی دی های انواع تبلت و موبایل ایسوس، در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران این دستگاه ها ارائه نموده است.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مواجه با هر گونه ناکارآمدی و اختلال در تاچ دستگاه خویش به مرکز تعمیر تاچ تبلت ایسوس مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید. تمامی خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر تاپ تبلت ایسوس در این مرکز با ارائه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد.

 

ادامه مطلب ...

تعمیر دوربین تبلت ایسوس

تعمیر دوربین تبلت ایسوس در کارگاه های مجهز نمایندگی ایسوس انجام می پذیرد . کاربران می توانند چنانچه با افت عملکرد در دوربین دستگاه خود مواجه شدند به این مرکز مراجعه نمایند . کادرفنی نمایندگی ایسوس با حضور در دوره های آموزشی و سمینارهای بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند . به همین دلیل می توانید تعمیر دوربین تبلت ایسوس خود را با اطمینان خاطر از ما بخواهید . لازم به ذکر است ، پروسه تعمیر با بکارگیری مدرنترین تجهیزات انجام می گردد . تعمیرکاران مرکز تعمیرات ایسوس توسط جدیدترین ابزارآلات قادر به ارائه خدماتی باکیفیت هستند 

 

ادامه مطلب ...

تعمیر میکروفن تبلت ایسوس

تعمیر میکروفن تبلت ایسوس یکی از خدمات تخصصی نمایندگی این شرکت به کاربران می باشد. این کار در این مرکز، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات تعمیر می گردد. کارشناسان ماهر و باتجربه ی ما در واحد تعمیرات، اقدام به بررسی و ترمیم تخصصی این قطعه می کنند. با توجه به اهمیت بالای این قطعه در تبلت و نقش آن در برقراری تماس تلفنی، تصمیم گرفتیم این مطلب را به بررسی میکروفن و تعمیرات آن اختصاص دهیم.

 

ادامه مطلب ...

تنظیم بایوس لپ تاپ لنوو

قبل از هرچیز، بهتر است کمی درمورد بایوس در لپ تاپ های لنوو اطلاعات داشته باشیم. بایوس در واقع، یک برنامه ی کم حجم است که در مادربرد قرار دارد. این برنامه، بر روی حافظه ی اصلی لپ تاپ وجود دارد؛ همان حافظه ای که نمی توان آن را تغییر داد. جالب است بدانید که بایوس، توسط خود شرکت سازنده برنامه ریزی و روی مادربرد ریخته شده می شود. این برنامه، در هنگام روشن کردن لپ تاپ یا کامپیوتر و در قالب صفحه ای قابل مشاهده می باشد. اطلاعات مربوط به سخت افزارهای سیستم، از جمله: کارت گرافیک، پردازنده، رم، هارد و سایر موارد را در این صفحه می توانید ببینید. بایوس لپ تاپ لنوو همچنین بعد از این مرحله، وظیفه ی تشخیص و فراخوانی سیستم عامل را برعهده دارد.

ادامه مطلب ...

درباره مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین کارشناسان ریکاوری کشور، این امکان را فراهم ساخته است تا داده های از دست رفته انواع هارد، فلش، رم، کارت های حافظه و دیگر تجهیزات ارتباطی بازیابی گشته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه به هموطنان گرامی ارائه گردد.  مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات در تمامی واحدهای فعال خویش به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» بوده‌اند.

تبحر از آن رو که بازیابی اطلاعات در محلی مطمئن به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی اطلاعات بازیابی شده در این بخش با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد. مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای اختصاص داده شده جهت بازیابی اطلاعات را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند.

 
ادامه مطلب ...