نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

پشتیبانی سانترال

مرکز پشتیبانی سانترال در خدمت تمام کاربران عزیز سانترال است. این مرکز معتبر و مجهز به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته صفر تا صد خدمات حوزه سانترال را حمایت و پشتیبانی می کند. در واحد معتبر و مجاز پشتیبانی سانترال به راحتی می توانید بهترین و با کیفیت تری خدمات را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات و ارتقا سانترال دریافت کنید. تمامی این سرویس ها و خدمات همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. واحد پشتیبانی سانترال برای تامین رفاه و آسایش کاربران خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

پشتیبانی سانترال

همواره و همیشه در تکاپوست تا با شناسایی روش های جدید، بتواند خدماتی نوین و کاربردی به کاربران سیستم های سانترال ارائه دهد. کارشناسان و تکنسین های واحد پشتیبابی سانترال هر کدام دارای سال ها تجربه درخشان و مفید در حوزه سانترال هستند. این افراد با تکیه بر دانش و تخصص و تجربه خود با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته به راحتی می توانند بهترین، با کیفیت ترین و مطمئن ترین خدمات را ارائه دهند.

پشتیبانی سانترال

خدمات پس از فروش سانترال

خدمات پس از فروش سانترال شامل حال تمام کاربران می شود. چه کاربرانی که مستقیما به کمک این مرکز معتبر اقدام به نصب و راه اندازی سانترال خود کرده اند و چه کاربرانی که از طریق مراکز دیگر این سیستم را برای خود راه اندازی نموده اند. در واحد خدمات پشتیبانی سانترال خدمات پس از فروش در حوزه سانترال ارائه می شود که به جرئت می توانیم بگوییم که نمونه آنها را در هیچ مرکز رقیبی نخواهید یافت. این خدمات از یک سو بر اساس خدمات پس از فروش اصل و اورجینال ارائه می شود و از سوی دیگر در قالب تسهیلات تکمیلی که مستقیما از جانب واحد پشتیبانی سانترال حمایت و ساپورت می شود. به این ترتیب کاربران می توانند از یک سرویس پس از فروش متمایز و کاربردی بهره ببرند.


تعمیرات سانترال

تعمیر سانترال از خدمات فوق تخصصی است که توسط واحد پشتیبانی سانترال حمایت و ساپورت می شود. سیستم سانترال در واقع یک دستگاه سخت افزاری است که وظیفه برقراری ارتباط را برعهده دارد. این سیستم تنظیمات خاصی دارد و بسته به تنظیمات خود، خدمات متنوعی را ارائه می دهد. هر شرکت و اداره ای بر اساس نیاز خود از انواع سیستم های سانترال کمک می گیرد. خدمات واحد تعمیر سانترال از سرویس های حوزه نصب و راه اندازی سانترال از جمله کابل کشی و داکت کشی آغاز می شود و تا ارائه تعمیرات تخصصی و ارتقا سیستم سانترال ادامه دارد. تمامی خدمات این حوزه تضمین شده است.


سرویس سانترال

سرویس سانترال از خدمات واحد پشتیبانی سانترال است. معمولا پس از خرید دستگاه سانترال و نصب آن، برای تنظیمات و استفاده از خدمات سانترال به خدمات سرویس سانترال نیاز خواهید داشت. واحد پشتیبانی سانترال صفر تا صد سرویس سانترال را با بهترین و بالاترین کیفیت ارائه می شود. خطوط مرکزی سانترال نیاز ارتباط درون شبکه ای کاربران بسیاری را در چند دهه اخیر به خوبی برطرف کرده است، به همین دلیل است که سرویس سانترال اهمیت بسیار زیادی دارد. توصیه می کنیم برای دریافت خدمات و سرویس های مرغوب و با کیفیت حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. کارشناسان واحد سرویس سانترال با آگاهی از محل نصب دستگاه سانترال، برنامه ریزی برای دستگاه، خطوط مخابراتی، نحوه کابل کشی و… می توانند تنظیمات خطوط را به خوبی انجام دهند و نیاز صفر تا صدی کاربران را برطرف کنند.


 


عیب یابی سانترال

برای عیب یابی سانترال نیز می توانید از واحد پشتیبانی سانترال کمک بگیرید. به کمک تکنسین ها و تعمیرکاران واحد پشتیبانی سانترال تمام مشکلات و اختلالات موجود در سیستم ارتباطی سانترال شما در کمترین زمان ممکن شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام می شود. عیب یابی سانترال در تعمیر آن اهمیت بسیار زیادی دارد. تنها با یک عیب یابی دقیق و موشکافانه است که می توان مشکل را شناسایی و برطرف کرد. در واحد پشتیبانی سانترال به کمک ابزار و تجهیزات موجود عیبی یابی دقیقی از سیستم سانترال انجام می شود.

تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن

تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن ، یکی از خدمات ویژه ای است که نمایندگی این شرکت به کاربران این محصول ارائه می دهد. همانطور که اطلاع دارید، اسکنر نوعی ماشین ادارای است که کاربردهای بسیاری برای افراد دارد. از این رو برخی حتی در منازل خود نیز از این دستگاه استفاده می کنند.


با توجه به این حجم کاربرد، لازم است که کاربران با قطعات این دستگاه آشنایی داشته و نکاتی را در مورد ترمیم و تعویض این قطعات بدانند. در همین راستا، بر آن شدیم تا مطلبی را در این مورد تدوین کرده و به شما مخاطبین گرامی ارائه نماییم.

تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن

با ما همراه باشید تا نکات جامعی را در مورد تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن در اختیار شما قرار دهیم.

تعمیر و تعویض اسکنر کانن و کاربرد این قطعه

برای بیان کاربرد آینه در اسکنر، باید در مورد نحوه کار کلی این دستگاه صحبت کنیم. فرآیند اسکن در این دستگاه، توسط یک آینه زاویه دار به آینه دیگری منتقل می شود. سپس هر آینه با کمی خمیدگی تصویر را بر روی سطح کوچکتر بعدی انعکاس می دهد. در تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن به این نکته توجه می شود که تصویر آینه آخر بر روی یک لنز منتقل شده که در نهایت با تمرکز بالا به حسگر های CCD خواهد رسید.


پس از طی این مراحل و از طریق نرم افزار اسکنر، تصاویر سه گانه با رنگ های متفاوت با یکدیگر ادغام شده و بدین ترتیب، یک تصویر واحد رنگی به دست می آید. بنابراین می توان گفت که آینه، نقش بسیار مهمی در فرایند کار اسکنر داشته و بروز مشکل در آن، می تواند عملکرد دستگاه را با مشکلات جدی مواجه سازد.


تعویض آینه اسکنر کانن

تعویض آینه اسکنر کانن هم مثل تعمیرات این قطعه، مهارت و تجربه بالایی را طلب می کند. برای انجام این کار، باید از  تجهیزات و دستگاه های ویژه ای استفاده شود و افراد دوره دیده هم بر مراحل آن نظارت کامل داشته باشند. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، استفاده از قطعه با کیفیت در تعویض آینه اسکنر است. از آنجا که بار اصلی عملیات اسکن بر عهده آینه است، قطعه بی کیفیت یا تقلبی می تواند زمینه ساز مشکلات جدی در این محصول شود.


این در حالی است که استفاده از آینه اورجینال، کیفیت کار دستگاه را بهتر کرده و طول عمر آن را نیز افزایش خواهد داد. بنابر این، از تعویض آینه اسکنر خود با نمونه اورجینال و شرکتی اطمینان حاصل کرده و در این مورد به هیچ عنوان به مراکز غیر معتبر اعتماد نکنید.


تعمیر آینه اسکنر کانن با توجه به ظرافت بسیار بالای این قطعه، حساسیت های بسیار بالایی دارد. به عبارتی می توان گفت که اگر فرایند ترمیم این قطعه به صورت اشتباه یا ناقص انجام شود، عملکرد کلی دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.


همچنین از آنجا که تعمیرات این قطعه نیاز به باز کردن اسکنر دارد، این کار مستعد آسیب های مختلفی خواهد بود. از این رو توصیه می کنیم تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن خود را تنها در مراکز معتبر انجام دهید.


مداخله تعمیرکاران مجرب در این روند می تواند خیال شما را راحت کرده و به رفع مشکلات اسکنر منجر شود. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر اسکنر نکنید.


واحد تعمیرات اسکنر کانن

همه اقدامات لازم برای تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن، در واحد تعمیراسکنر کانن انجام می شود. واحد مذکور، یکی از بخش های اصلی نمایندگی کانن بوده و به دلیل حضور کارشناسان خبره و مجرب، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران انواع مدل های اسکنر ارائه می کنند.


همچنین واحد تعمیرات اسکنر کانن به انواع ابزار و تجهیزات روز دنیا مجهز شده تا تعمیرات این محصول، در بالاترین سطح کیفی انجام گردد. به منظور رفع مشکلات اسکنر خود و یا تعویض قطعات آن با نمونه های با کیفیت، می توانید به واحد اعتماد کرده و روی تخصص همکاران ما حساب کنید.


نمایندگی کانن

نمایندگی کانن، به واسطه ی خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، توانسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران را جلب نموده است.


ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات بر هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش کانن، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستند که در نمایندگی کانن به کاربران ارائه می گردد.


منبع : تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن

تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا

تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا ، یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیر توشیبا به کاربران می باشد. با توجه به کاربرد بالای دستگاه کپی در زندگی روزمره ی افراد و حساسیت قطعه ی مزبور در عملکرد دستگاه، تعمیرات آن توسط تکنسین های بسیار ماهر و مجرب انجام می شود.  لزوم ارائه ی خدمات با کیفیت در این رابطه، کارشناسان ما را بر آن داشته تا از پیشرفته ترین ابزار حوزه ی تعمیر برای این کار استفاده نمایند. در ادامه شما را با نکات مهم در تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا و عملکرد این قطعه  بیشتر آشنا می کنیم.


تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا

تعمیر تخصصی  ccd دستگاه کپی توشیبا

تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا نیاز مند آشنایی با این قطعه و عملکرد آن می باشد. به طور کلی میتوان ccd را ابزاری دانست که نور را در دستگاه کپی تبدیل به ولتاژ کرده و ولتاژ را به سیگنال مبدل می سازد. این قطعه، از عناصر حساس به نوری تشکیل شده که البته تعدادشان هم کم نیست. جالب است بدانید نوری که به ccd دستگاه کپی توشیبا می تابد، موجب تولید پالس های الکتریکی در دیودهای آن می گردد.


نوربیشتر ولتاژ پلاس بیشتر

هرچه این نور بیشتر باشد، ولتاژ پالس های تولید شده نیز بالاتر خواهد بود. نکته ی قابل ذکر این که چنانچه به دیودی نور نتابد، آن دیود قادر به تولید پالس الکتریکی نخواهد بود. اگر پالس الکتریکی وجود نداشته باشد، دستگاه آن را به منزله ی رنگ سیاه تلقی خواهد کرد و در صورت وجود پالس، رنگ سفید تشخیص داده خواهد شد. بنابراین می توان چنین گفت که ccd دستگاه کپی توشیبا، قسمت های روشن و تیره ی تصویر اصلی را به مناطقی از ولتاژهای قوی و ضعیف تبدیل می کند.


ccd در دستگاه کپی دیجیتال

لازم به ذکر است که این قطعه، در دستگاه های کپی دیجیتالی وجود دارد و با تبدیل کردن تصویر به داده های الکترونیکی، منجر به تولید پرتو لیزری می شود. این پرتو، امکان دریافت کپی دیجیتالی از سند اصلی را فراهم می نماید. در نتیجه، آسیب این قطعه می تواند در کیفیت کپی گرفته شده توسط دستگاه، تاثیر گذار باشد. متخصصین مرکز تعمیرات کپی توشیبا ضمن تسلط به این قطعه خدمات تخصصی تعمیر و تعویض ccd  دستگاه کپی را به کاربران گرامی ارائه می نمایند.


واحد تعمیرات دستگاه کپی توشیبا

همانطور که مشاهده کردید، ccd دستگاه کپی توشیبا  یکی از قطعات بسیار پیچیده و حساس این دستگاه می باشد. لذا تعمیرات آن نیز بسیار تخصصی بوده و باید توسط افراد کاربلد و متخصص انجام گردد. مهندسین واحد تعمیر دستگاه کپی توشییبا  این محصول، ضمن برخورداری از دانش فنی و تخصصی کافی و نیز تجربه ی چند ساله در تعمیرات این قطعه، ترمیم آن را به نحو احسن انجام می دهند. به سبب برخورداری از تجهیزات و روش های نوین و استاندارد، می توانید شاهد بازگشت عملکرد دستگاه خود به کیفیت اولیه در واحد تعمیر ccd دستگاه کپی توشیبا  باشید.

نصب سیپ ترانک مخابرات

نصب سیپ ترانک مخابرات از جمله خدمات تخصصی مرکز طراحی شبکه می باشد. سیپ ترانک یکی از عباراتی است که در سال‌های اخیر به مرور بین مردم رایج شده است. سیپ (SIP) یک پروتکل جهت برقراری تماس و مدیریت مکالمات است. ترانک نیز به ارتباطی گفته می شود که در آن چندین مکالمه به طور همزمان بین سوییچ مخابراتی با سانترال صورت می گیرد. پس SIP Trunk به ارتباطی گفته می شود که در آن از طریق بستر شبکه و با استفاده از پروتکل SIP، امکان برقراری مکالمات فراهم می شود.

از مهمترین مزایای نصب سیپ ترانک مخابرات، کاهش هزینه های سیستم تلفنی، مقیاس پذیری آسانتر و اطمینان بالاتر است. سیپ ترانک توسط مخابرات ارائه می شود و نصب و راه اندازی آن نیز توسط افراد متخصص و تجهیزات ویژه صورت می گیرد. اما اینکه سیپ ترانک چگونه کار میکند؟ باید گفت:  سیپ ترانک از تکنولوژی VIOP و بر پایه پروتکل سیپ SIP خطوط را انتقال می دهد.

نصب سیپ ترانک مخابرات

مزایای نصب سیپ ترانک مخابرات چیست؟

با نصب خطوط سیپ ترانک محدودیت های فیزیکی خطوط نسل قدیم برطرف می شوند و هزینه کاربران کاهش می یابد. سیپ ترانک دیگر نیازی به سخت افزار، سیم کشی و باکس های تلفنی حجیم ندارد و هزینه نگهداری آنها به مراتب کمتر از خطوط سانترال قدیمی است. بنابراین اگر شما با هزینه زیاد خرید خط تلفن، صورت حساب هنگفت ماهیانه و هزینه زیاد نگهداری خطوط تلفن مواجه هستید بهترین راهکار نصب سیستم سیپ ترانک مخابرات است. توصیه ما به شما خرید یک خط 5 رقمی از مخابرات برای کاهش هزینه های جاری شرکتتان است.


خدمات نصب و راه اندازی خط 5 رقمی را نیز به عهده ما بگذارید. نصب ترانک sip می تواند روی سانترال های پاناسونیک سری TDE، NS مانند مرکز تلفن های TDE100 و NS500 و روی کلیه سرور های voip استاندارد، مانند نرم افزار استریسک، الستیکس، سیسکو، 3CX و IPPBX های استاندارد مانند Grandstream و Yeastar و Zycoo و غیره نصب شود. اگر هم از سانترال‌های قدیمی استفاده می کنید می توانیم با استفاده از روتر سیسکو و ماژول E1 خطوط سیپ ترانک را روی مراکز تلفن مانند TDA پاناسونیک فعال کنیم.


مراحل نصب سیپ ترانک مخابرات چگونه است؟

مرکز طراحی شبکه ایران در راستای خدمت رسانی بیشتر به هموطنان اقدام به راه انداری خطوط پنج رقمی مخابرات یا سیپ ترانک نموده است. اگر می خواهید از مراحل این کار آگاه شوید بهتر است با شماره تلفن این مرکز تماس حاصل نمایید. اما به طور کلی پس از دریافت خط توسط شما و اتمام مراحل مربوط به فرآیند اداری مخابرات، متخصصان فنی ما تمامی مراحل نصب سیپ ترانک مخابرات را برعهده می گیرند.


آنها ابتدا مودم biz دات را نصب کرده و خطوط شما را به سیستم نرم‌افزار ipvoip متصل می‌کنند و تا برقراری اولین تماس ورودی همراه شما هستند. همچنین شما از خدمات پشتیبانی نصب و راه اندازی خط پنج رقمی مخابرات بهره مند می شوید و در هر موقع از ایام هفته می توانید نسبت به رفع مشکلات سیستم، روی کارشناسان مرکز طراحی شبکه حساب کرده و از آنها بخواهید مشکلات شما را برطرف کنند. البته تمامی توصیه ها و راهنمایی های لازم جهت استفاده از سیستم سیپ ترانک در موقع نصب توسط متخصصان به شما ارائه می شود.


منبع : نصب سیپ ترانک مخابرات

آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ

کولر گازی قطعات زیادی دارد که به واسطه آنها قادر به خنک سازی محیط است. یکی از این قطعات کمپرسور است که به عنوان شاخص عملکرد دستگاه شناخته می شود. اگر کمپرسور یا موتور کولر از کار بیفتد یا ایراد و نقصی داشته باشد، عملکرد دستگاه با مشکلات جدی همراه خواهد شد. ما در این مطلب فیلم آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. با مشاهده این فیلم، می توانید کمپرسور را تعویض نموده و به این ترتیب، عملکرد کولر گازی خود را به حالت اول باز گردانید.

البته چنانچه پیش تر در این زمینه تجربه نداشته اید، بهتر است تعویض کمپرسور را به افراد متخصص و دارای تجربه محول کنید. همکاران ما در نمایندگی سامسونگ ضمن استفاده از قطعات اورجینال و ابزار با کیفیت، فرایند تعویض این قطعه را به بهترین شکل انجام داده و مشکل دستگاه را برطرف می کنند. با مطلب آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این فرایند کسب کنید
آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ
فیلم آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ
در زیر به مراحل تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ اشاره می کنیم:

تست موقتی کمپرسور
تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ
تست عملکرد کولر گازی
باز کردن کندانسور کولر گازی
جوشکاری و باز کردن سر لوله کمپرسور
بیرون کشیدن کمپرسور
قطع کردن برق کمپرسور
خالی کردن گاز سیستم
آماده ‌سازی کندانسور

دانلود فیلم با کیفیت بالا
دانلود فیلم با کیفیت متوسط
نحوه تعمیر کمپرسور کولر گازی سامسونگ
تا اینجای مطلب آموزش تعویض کمپرسور کولر گازی سامسونگ با مراحل انجام این فرایند آشنا شدید. اما همیشه هم نیاز به تعویض این قطعه نبوده و گاهی می توان آن را تعمیر کرد. تیم تعمیر کمپرسور کولر گازی سامسونگ ، برای ترمیم این قطعه اول کولر را خاموش کرده و از برق می کشند. پس از جدا کردن اتصالات کمپرسور، پنل را باز می کنند. سپس موتور از دستگاه خارج خواهد شد. در مرحله بعد درب کمپرسور با یک پیچ گوشتی باز می شود و اتصالات و گیره های داخلی نیز جدا می شوند. پس از تعمیر و پاکسازی اجزای آسیب دیده یا آلوده، درب کمپرسور بسته می شود. در نهایت این قطعه در جای قبلی نصب شده و پنل دستگاه بسته می شود. تعمیرکار پس از طی این مراحل کولر گازی را تست کرده و در صورتی که دستگاه درست کار کند، آن را به شما تحویل خواهد داد.

نمایندگی سامسونگ پشتیبان مشتری
نمایندگی سامسونگ، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و نیز مهیا نمودن پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربران ارائه نماید. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای بر رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد. در همین راستا، کلیه کارکنان، اصول مشتری مداری را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار داده و در راستای تحقق این امر تلاش می کنند. لازم است بدانید که نمایندگی samsung، خدماتی همچون فروش محصولات سامسونگ، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش را در سطحی گسترده به کاربران ارائه می دهد. گفتی است همه فعالیت های نمایندگی مجاز سامسونگ در چهارچوب قانون است و کاربران می توانند از این مساله اطمینان کامل داشته باشند.