نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

تعمیر یخچال ال جی

صحبت از یخچال ال جی با توجه به بازار پرفروش این محصول در سراسر دنیا ، کمی دشوار به نظر می رسد. محصولی که کاربران آن را زینت بخش آشپزخانه ی خود می دانند. در کشورمان با  هزینه ای هنگفت آن را خریداری می کنند، تا از محصولی با کیفیت و زیبا بهره مند شوند. در این میان نگرانی کاربران این است که با توجه به هزینه ای که برای خرید یخچال کرده اند ، چگونه این محصول را با همین کیفیت و زیبایی حفط نمایند. مهم ترین دغدغه ی کاربران در هنگام بروز مشکل در یخچال ال جی مراجعه به مرکزی است که توانایی رفع مشکل آن ها را داشته باشد . نمایندگی ال جی  مرکز سخت افزار ایران بالاترین کیفیت را به شما مژده می دهد. با مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دیگر بدون دغدغه مشکلات یخچال خود را به دست تعمیرکار یخچال ال جی بسپارید. کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال، بروز صدا های غیر معمول و آزار دهنده از یخچال، عدم توقف عملکرد یخچال، عدم دیفراست ، وجود بوی نا مطبوع و مواردی از این دست را می توان به عنوان مهم ترین مشکلات رایج در این محصول به شمار آورد. تعمیر و تعویض کمپرسور ، تعمیر کندانسور ، تعمیر ترموستات ، رله استارت ، تعمیر لامپ یخچال ، تعمیر آبسردکن و… از جمله خدماتی است که برای رفع مشکلات رایج این محصول انجام می گردد.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

برخی از ایرادات شایع در یخچال ال جی و نحوه رفع مشکل آن:

اتوماتیک نکردن یخچال

در این حالت، مواردی از قبیل: خارج شدن لوله بلو از جای خود، تنظیم نبودن ترموستات، خرابی لاستیک دور در، خرابی فن، و مواردی از این دست، دلایل اتومات نکردن یخچال محسوب می شوند.

عدم خنک سازی در یخچال

عدم خنک سازی، یکی از مشکلاتی است که در تعمیرات یخچال ال جی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیاری از کاربران از بروز این مشکل شکایت کرده و خواستار برطرف شدن آن می باشند. جالب است بدانید دلیل بروز این ایراد، به ترموستات، شارژ و گاز، کمپرسور، لاستیک درب و فن، مربوط می باشد.

معایب موتور یخچال

افزایش بیش از اندازه ی موتور یخچال را شاید بتوان به عنوان اصلی ترین مورد از معایب این قطعه معرفی کرد که البته منجر به کار نکردن آن می شود. قابل ذکر است که در چنین شرایطی، نیاز به تعویض موتور بوده و تعمیرات یخچال ال جی عملا امکان پذیر نیست.

وجود برق در بدنه یخچال

وجود برق در بدنه یخچال، می تواند خطراتی را برای کاربران به همراه داشته باشد. معمولا به دلایلی چون معیوب شدن سیم‌های رابط یا بروز اتصالی بین پیچ لامپ، ترموستات و یا موتور با بنده، جریان برق به بدنه ی دستگاه می رسد. تعمیر یخچال ال جی در این حالت بسیار تخصصی بوده و باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

برفک زدن یخچال

برفک زدن یخچال، مربوط به مشکلات المنت بوده و با انجام مراحل تعمیر یخچال ال جی برطرف می گردد.

متوقف شدن کار یخچال

این مشکل، ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و به طور کلی، نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی دارد.

برفک زدن اواپراتور یخچال

در این حالت، نیاز به بررسی سلامت لاستیک های دور درب می باشد. همچنین قرارگیری یخچال در محل گرم و مرطوب و و بسته نشدن در نیز می تواند موجب برفک زدن اواپراتور یخچال شود.

بروز صداهای غیر عادی در یخچال

بروز صداهای غیر عادی در یخچال، عموما مربوط به پایه‌های موتور، فن و ملحقات آن می باشد. تعمیر و یا تعویض قطعات ذکر شده می تواند منجر به رفع مشکل شود.

کاهش سرمای یخچال

تنظیم نبودن ترموستات و یا تنظیم آن روی شماره نا مناسب، می تواند کاهش سرمای یخچال را در پی داشته باشد. در این حالت متخصصین تعمیرات ال جی خدمات تخصصی در این زمینه به کاربران گرامی ارائه می نمایند.

کار نکردن یخساز در یخچال های ساید بای ساید

بدیهی است که در صورت عدم عملکرد یخساز، باید در خود دستگاه یخساز به دنبال علت گشت. این دستگاه درون یخچال قرار داشته و تعمیرات آن تخصصی می باشد.

 سرویس در محل یخچال ال جی

حجم و وزن بالای یخچال، حمل آن به مراکز تعمیراتی را با دردسرها و دشواری هایی همراه ساخته است. مدیریت نمایندگی ال جی ضمن درک این مساله، ترتیبی داده که کاربران درگیر این روند نشده و نیازی به جابجایی یخچال نباشد. راه اندازی خدمات سرویس در محل برای تعمیر یخچال ال جی ، اقدامی است که این مرکز، در جهت رفاه حال مشتریان خود انجام می دهد. در صورت بروز مشکل در یخچال خود، می توانید با این مرکز تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، خدمات سرویس در محل را در منزل خود دریافت نمایید. تیم اعزامی، کارشناسان خبره در حوزه ی تعمیر یخچال ال جی بوده و با همراه داشتن انواع ابزار و تجهیزات مورد نیاز، اقدامات لازم برای رفع مشکلات این محصول را در حضور و تحت نظارت شما انجام می دهند.

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

تعمیر ترموستات یخچال ال جی یکی از انبوه خدماتی است که در واحد تعمیر یخچال ال جی به کاربران ارائه می شود. هرچند ترموستات یخچالی یک وسیله کاملا مکانیکی است که عموما در یخچال‌های قدیمی‌تر وجود داشته است و با به‌روز شدن فناوری ساخت یخچال، اکثر یخچال‌ها و ساید بای ساید های تولیدی مجهز به مادربرد و سنسور هستند که بسیار دقیق تر و قابل برنامه ریز‌ی تر عمل می کنند، اما هنوز هم به عنوان یکی از اجزای یخچال شناخته می شود. اختلالاتی  نظیر از کار افتادن ناگهانی یخچال، به هم خوردن ساعت کار و استراحت یخچال ، عدم تعادل در سرد و گرم کردن فضای داخلی یخچال و… نشانه های خرابی ترموستات یخچال هستند.

برای چک کردن عملکرد صحیح ترموستات می توانید سیم های برق پشت دستگاه را چک کنید و از اتصال درست آنها مطمئن شوید. سپس کمپرسور دستگاه را بررسی کنید. اگر این قطعه سرد باشد، نشانه خراب شدن ترموستات است. تشخیص تعمیر یا تعویض ترموستات آن بر عهده تعمیرکار است. اگر امکان تعمیر ترموستات یخچال ال جی وجود داشته باشد و تعمیر در رفع کامل مشکل موجود موثر باشد، حتما تعمیر می شود. در غیر این صورت مسیر تعویض در پیش گرفته می شود.

تعمیر درب یخچال ال جی

تعمیر درب یخچال ال جی یک نمونه از خدمات و سرویس های تعمیراتی است که توسط واحد تعمیر یخچال ال جی ارائه می شود. درب یخچال صرف نظر از لاستیک دور آن، ممکن است از طرف لولا و سایر بخش ها دچار آسیب شود. پس از گذشت زمان زیادی از عمر دستگاه و با استفاده زیاد از یخچال، احتمال خرابی لولا و درب بالا می رود، به خصوص که اگر کاربری صحیحی از دستگاه نداشته باشید.

برای تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض درب یخچال لازم است بررسی بسیار دقیقی از ایراد و مشکل موجود انجام شود و بعد از آن درباره تعویض یا تعمیر درب تصمیم گیری شود. معمولا در یخچال هایی که بالای 10 سال طول عمر دارند، احتمال اینکه لولای درب دچار شکستگی یا خوردگی شود و نیاز به تعمیر درب باشد، بسیار زیاد است. اینکه درب یخچال را تعمیر کنید یا تعویض تعمیرکار و تکنسین باید تصمیم بگیرد.

تعمیر یخچال ال جی

واحد تعمیرات لوازم خانگی  ال جی

واحد تعمیرات لوزام خانگی ال جی خدماتی منحصر به فرد در زمینه ی تعمیر و ترمیم انواع لوازم خانگی ال جی به کاربران ارائه می نماید. همانطور که متوجه شدید، معایب و مشکلات یخچال متنوع بوده و ممکن است قطعات مختلفی از این دستگاه را درگیر نماید. از این رو ،  تعمیرات یخچال ال جی ، حساسیت ها و ظرافت های به خصوصی را دارد. با توجه به این مساله، نمایندگی ال جی، واحد مجزایی را به انجام این کار اختصاص داده است. در این واحد، کارشناسان مجرب و دارای تخصص در زمینه ی تعمیر انواع مدل های یخچال، به بررسی و رفع مشکلات مختلف این دستگاه می پردازند. استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های نوین، خدمات ارائه شده در واحد تعمیر یخچال ال جی را به شکل قابل توجهی ارتقاء بخشیده است


منبع :  تعمیر یخچال ال جی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.