نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

راهنمای خرید پاور بانک

راهنمای خرید پاور بانک به شما کمک میکنه که یه پاور بانک خوب و مناسب رو خریداری کنین و از داشتنش لذت ببرین. احتمالا نمیدونین که برای خرید یه پاور بانک خوب و مناسب، باید چه فاکتورهایی رو در نظر بگیرین. خب عیبی نداره، ما به شما کمک می کنیم که این فاکتور ها رو بشناسین و در نظر بگیرینشون. حتما می دونین پاور بانک یه دستگاه نسبتا جدیده که برای شارژ کردن دستگاه‌های هوشمند از جمله گوشی‌ هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، لپ‌تاپ و گجت‌های هوشمند استفاده میشه.


وقتی در طی یه روز کاری از هر یک از این دستگاه ها به مدت طولانی استفاده می کنین و در شرایطی هستین که به پریز برق برای شارژ کردن دستگاه دسترسی ندارین، پاوربانک می تونه به شما خیلی کمک کنه. پاوربانک در واقع یه نوع باتری یدک یا اضافیه که در صورت تمام شدن شارژ باتری دستگاه هوشمند، حالا هر دستگاه هوشمندی، کمک می کنه که دستگاه رو مجددا شارژ کنین. پاوربانک با اسم ‌های دیگه ای مثل شارژ همراه، باتری یدک و باتری اضافی هم شناخته میشه؛ اما بیشتر به اسم بانک شارژ یا پاور بانک معروفه.

چند مدل پاور بانک وجود داره؟


راهنمای خرید پاور بانک به شما میگه که چند مدل پاور بانک داریم. باید این مدل ها رو بشناسین تا بر اساس نیازتون خرید کنین. با وجود اینکه انواع مختلفی پاور بانک وجود داره، اما عملکرد همه اونها تا حد بسیار بسیار زیادی شبیه به همه. پاور بانک ها از نظر کاربرد و فناوری به‌کار برده شده در تولید، به چند دسته تقسیم میشن؛


1. پاوربانک مخصوص گوشی هوشمند و تبلت

این پاور بانکا با ظرفیت ‌های مختلف و با میزان جریان و ولتاژ متناسب با گوشی‌های هوشمند طراحی شدن. فقط می تونن گوشی ها رو شارژ کنن. برای شارژ لپ تاپ نیستن.


برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع : راهنمای خرید پاور بانک

چرا تاچ گوشی کار نمی کند؟

وقتی تاچ گوشی کار نمی کند عملا امکان استفاده از دستگاه غیر ممکن می شود. در گوشی های هوشمند امروزی که به سیستم تاچ مجهز هستند، خرابی تاچ می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات باشد. تاچ سیستمی در گوشی است که تحت شرایطی خاص تمام فرمان های لمسی را می پذیرد و اجرا می کند. بدیهی است که وقتی خراب شود، کاربر به سرعت به دنبال راه چاره ای برای بهبود وضعیت آن است.


بهتر است بدانید که اگر مشکل تاچ در گوشی کاملا ناگهانی و بدون هیچ آسیب فیزیکی به وجود آمده باشد، احتمال درگیری های نرم افزاری در گوشی بسیار زیاد است. در این شرایط می توان با پیاده سازی روش های زیر مشکلات لمس گوشی اندرویدی خود را حل کنید. توصیه می کنیم که وقتی تاچ گوشی کار نمی کند، خونسرد باشید و تلاش کنید تا با اجرای روش های زیر مشکل را برطرف کنید. اگر موفق نشدید، از یک واحد معتبر تعمیرات موبایل تقاضای کمک کنید.


روش های حل مشکلات تاچ گوشی موبایل


وقتی تاچ گوشی کار نمی کند، می توانید به کمک این روش ها شانس خود را برای بهبود وضعیت آن امتحان کنید. این روش ها در بیشتر موارد موثر هستند. اما همین جا این نکته را یادآوری می کنیم در صورتی که تاچ گوشی شما کار می کند، اما بسیار بسیار کند شده است و به هیچ وجه عملکرد راضی کننده ای ندارد، بلافاصله تلاش کنید که حافظه گوشی خود را پاک کنید و فضای لازم را برای اجرای برنامه های مهم و فرمان تاچ باز کنید. در بسیاری از موارد پر بودن بیش از اندازه حافظه گوشی، به طور کاملا ناگهانی منجر می شود که تاچ از کار بیفتد یا بسیار بسیار کند عمل کند.


1.ری استارت کردن گوشی


وقتی تاچ گوشی کار نمی کند، ری استارت کردن گوشی ۸۰ درصد مشکل را برطرف می کند. البته به شرطی که از نبودن هرگونه آسیب فیزیکی در دستگاه کاملا مطمئن باشید. پس یک بار گوشی را خاموش کرده، یک دقیقه  صبر کنید و سپس آن را روشن کنید. با این کار چرخه قدرت به گوشی بر می گردد و مشکل حل خواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کیلک کنید.

منبع : چرا تاچ گوشی کار نمی کند؟

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ نمونه ای دیگر از خدماتی است که توسط تیم تعمیرات تلویزیون شارپ در نمایندگی شارپ ارائه می شود. در واحد تعمیرات تلویزیون شارپ و در بخش اختصاصی تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ ابزار و تجهیزات لازم برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم این قطعه فراهم است. معمولا با محرز شدن خرابی آمپلی فایر تلویزیون، با تعویض بلندگو یا تعویض سلف و خازن که در مسیر آیسی صدا قرار دارد، کیفیت صدا بهبود پیدا می کند. برای تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ باید این قطعه را به خوبی بشناسیم و با اجزای آن آشنا باشیم.

آمپلی فایر قطعه ای مربوط به صدا است که به شکل آیسی در تلویزیون جاسازی شده است و با  MCU ارتباط مستقیم دارد. تغذیه آیسی آمپلی فایر تلویزیون با ولتاژ 5 است. این آیسی با بلندگوهای دستگاه هم ارتباط مستقیم دارد. تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ تنها با بررسی ها و ارزیابی های دقیق و تخصصی انجام امکان پذیر است؛ زیرا نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون می تواند ناشی مسائل مختلفی باشد، برای مثال خرابی آیسی و المان هایی که با آیسی صدا در ارتباط هستند، می تواند عامل قطع و وصل شدن صدای تلویزیون باشد. در هر صورت پس از بررسی و ریشه یابی دقیق مسیر تعمیر انتخاب و اجرا می شود.


تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ چگونه انجام می شود؟

برای تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ نیاز به ابزار های حرفه ای تخصصی است. در غیر این صورت تعمیر با کیفیتی انجام نخواهد شد و به دنبال آن مشکل دستگاه برطرف نخواهد شد. باید بدانید که نداشتن ابزارهای حرفه ای و تخصص کافی منجر به وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری به قطعات و برد اصلی آمپلی فایر تلویزیون شارپ می شود. لذا ضرورت دارد که اصول اولیه تعمیرات تلویزیون و اصول اختصاصی تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ به طور کامل رعایت شود. در غیر این صورت در کنار خرابی آمپلی فایر تلویزیون، یقینا درگیر مشکلات بسیار دیگری خواهید شد که جبران آنها گاهی دشوار و گاهی غیر ممکن است.
 
برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید .

تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ

تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ در واحد تعمیرات شارپ توسط تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای و به صورت اختصاصی انجام می شود. پرینتر های جوهر افشان یکی از کاربردی ترین ماشین های اداری هستند. ممکن است درگیر اختلالات و ایرادات مختلفی شوند. پرینتر جوهرافشان با استفاده از جوهر فرایند چاپ را انجام می دهد. برای تعمیر این مدل از پرینتر ها باید نکات ظریف و دقیقی را رعایت کنیم که دچار مشکلات جدید نشویم. تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته نیاز دارد. بدون دسترسی به چنین ابزاری، امکان تعمیر و ترمیم با کیفیت وجود نخواهد داشت.  واحد تعمیرات پرینتر شارپ تمام ابزار و تجهیزات لازم برای اجرای بهترین و با کیفیت ترین خدمات را برای تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ مهیا کرده است.


این دستگاه در دو نوع اصلی خانگی یا اداری و صنعتی تولید می شود. کارکرد هر کدام بنا بر مدلی که دارند، متفاوت است؛ در مدل های خانگی کاغذ و هد چاپگر حرکت می‌کند و در مدل صنعتی، هد ثابت و محصول از زیر هد حرکت می‌ کند. پرینترهای جوهرافشان برای چاپ از کارتریج استفاده می کنند؛ کارتریج حرکت می ‌کند و جوهر از نازل‌ های بسیار ریز آن بر روی صفحه می ‌ریزد و چاپ انجام می شود. اصلی ترین تفاوت پرینتر جوهر افشان با سایر مدل ها، استفاده این دستگاه از جوهر به جای تونر و لیزر است. این مورد در تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ باید مورد توجه قرار بگیرد.  


مشکلات پرینتر جوهرافشان شارپ کدام اند؟

برای تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ باید بتوانید مشکلات موجود را به خوبی ریشه یابی کنید و بر اساس عیب و ایراد موجود مسیر تعمیر را انتخاب و اجرا کنید. پرینتر جوهر افشان اجزا و قطعات مختلف و متعددی دارد. این اجزا با یکدیگر هماهنگی های تنگاتنگی دارند.


مشکلاتی نظیر پرینت نگرفتن دستگاه، عدم چاپ برگه با استفاده از تبلت، کاهش شدید کیفیت پرینت، وجود خطوط یا نقطه های اضافی در برگه چاپ شده، گیر کردن برگه در پرینتر، چروک و مچاله شدن کاغذ در پرینتر، ارائه برگه سفید پس از طی فرایند پرینت، توقف ناگهانی کار دستگاه، روشن نشدن پرینتر و … نمونه هایی از مشکلات اختصاصی در پرینتر جوهر افشان است. برای تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ باید علت هر یک از ایرادات را بررسی کنیم تا بتوانیم مسیر درست تعمیر را انتخاب و اجرا کنیم. اگر مرحله عیب یابی با دقت و مهارت انجام نشود، قطعا تعمیر با کیفیتی حاصل نخواهد شد.

برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع : تعمیر پرینتر جوهرافشان شارپ

راهنمای خرید لپ تاپ بازی

راهنمای خرید لپ تاپ بازی برای آن دسته از کاربرانی که از لپ تاپ به طور حرفه ای برای گیم و گیمینگ استفاده می کنند، بسیار مفید خواهد بود؛ همه ما می دانیم برای اینکه یک لپ تاپ بتواند به خوبی در بازی های سنگین تاب بیاورد و عملکرد خوبی داشته باشد، باید قدرت بالایی داشته باشد. چند سالی است که لپ‌تاپ‌های گیمینگ با استقبال روز افزون گروهی از کاربران روبه رو شده است. لپ‌تاپ‌ها در کنار قابلیت جابجایی، ویژگی‌های دیگری هم دارند که در پی‌سی‌ها وجود ندارد یا در صورت وجود اهمیت کمتری دارند.

یکپارچه بودن نمایشگر، صفحه کلید و خنک‌کننده با شاسی دستگاه در فضایی محدود، از بارزترین تفاوت‌های لپ‌تاپ با پی‌سی‌های رومیزی است. میزانِ حرارتِ تولیدی، نویز تولید شده از سیستم خنک کننده، راندمان دستگاه در صورت کار مداوم، کیفیت ساخت و دوامِ نمایشگر و بدنه، ارگونومی صفحه کلید و تاچ‌پد همگی برخی از ملاک‌های اختصاصی مدنظر در بررسی لپ‌تاپ‌های گیمینگ هستند. قدرت باتری در لپ‌تاپ هم خصوصیت دیگری است که مدت زمان قابل استفاده بودن دستگاه در هنگام عدم دسترسی به برق شهری را تعیین می‌کند.  

برای خرید لپ تاپ بازی باید به چه مواردی توجه کنیم؟
راهنمای خرید لپ تاپ بازی به شما می گوید که در خرید یک لپ تاپ گیمینگ به چه نکاتی باید توجه کنید و چه ویژگی هایی را برای خرید باید در نظر بگیرید.

1. تراشه‌ی گرافیک
هرچند تعیین بودجه برای خرید یک دستگاه مسئله ای جدا و مستقل است، اما پس از اینکه تعیین بودجه را انجام دادید، باید به سراغ فاکتور های مهم منطبق با بودجه خود بروید. اولین فاکتور تراشه گرافیکی است. باید روی گزینشِ مدلِ تراشه‌ گرافیکی دستگاه خود تمرکز کنید. تراشه‌ گرافیکی در هر رده‌ بودجه‌ای معمولا گران‌ترین قطعه‌ به کار رفته در لپ‌تاپِ مخصوص بازی است و بعد از آن پردازنده در جایگاهِ بعدی قرار دارد. به گفته کارشناسان گرافیک های Nvidia قدرت بیشتری نسبت AMD ارائه می دهند، اما قیمت بیشتری هم دارند؛ با این حال می توان روی گرافیک های AMD نیز حساب باز کنید.
برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید.