نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

چگونه مشکل چاپ کمرنگ پرینتر را برطرف کنیم؟

چاپ کمرنگ پرینتر مشکلی رایج است که کاربران بسیاری با آن مواجه می شوند. این ایراد در مدل ها ی لیزری رنگی و سیاه و سفید بیشتر از سایر مدل ها به چشم می خورد. جالب است بدانید که این اختلال در دستگاه های جوهر افشان وجود ندارد و مختص سایر مدلها است. این مشکل معمولا پس از شارژ کردن کارتریج به وجود می آید و ضمن مختل کردن فرایند کاری دستگاه، موجب نگرانی کاربران خواهد شد.

در این مطلب تلاش داریم ضمن بررسی دلایل بروز اختلال مورد بحث، روش ها و ترفندهایی را برای رفع آن به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه مشکل چاپگر کانن شما با این روش ها برطرف نشد، می توانید برای بررسی تخصصی تر، از متخصصین تعمیر پرینتر نمایندگی رسمی کانن در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. همکاران ما با استفاده از تخصص بالای خود و ابزار پیشرفته، اقدام به رفع مشکل چاپ کم رنگ پرینتر می نمایند.

چاپ کمرنگ پرینتر

دلایل چاپ کمرنگ پرینتر

خرابی درام کارتریج

یکی از عواملی که کیفیت چاپ را در ماشین های اداری تحت تاثیر قرار می دهد، خرابی درام کارتریج است. درام میله ای سبز رنگی است که اگر از نوع مرغوب آن استفاده گردد می توانیم چاپی با کیفیت و بسیار نزدیک به چاپ کارتریج فابریک را انتظار داشته باشیم. متاسفانه برخی از مراکز غیر معتبر برای تعویض درام پرینتر از قطعه بی کیفیت استفاده کرده و زمینه را برای بروز اختلالاتی همچون چاپ کم رنگ پرینتر فراهم می سازند. از طرفی گاهی در اثر بی توجهی کاربر این قطعه معیوب شده  و نمی تواند به درستی کار کند.

پودر بی کیفیت

اگر شما از پودرهای بی کیفیت در پرینترتان استفاده کنید قطعا شاهد افت کیفیت چاپ دستگاه خواهید بود. اگر پودر مورد استفاده شما از نظر کیفیت همانند پودرهای فابریک کارتریج باشد، چاپی با کیفیت را دریافت خواهید کرد. اما معمولا پیدا کردن چنین پودری کار راحتی نیست و تنها مراکز معتبر توانایی تامین آن را دارند. بنابراین بهتر است در صورت نیاز به شارژ کارتریج پرینتر کانن خود از مراکز معتبر کمک بگیرید تا شاهد بروز مشکل چاپ کمرنگ پرینتر نباشید.

بلید مگنت

سومین دلیل کم رنگ بودن چاپ در پرینترهای کانن و سایر برندها، مربوط به بلید مگنت و مگنت پرینتر کانن می باشد. اگر در زمان شارژ کارتریج این بخش ها را به خوبی پاک کنید شاهد چنین مشکلاتی نخواهید بود.

آلودگی قطعات پرینتر

در نهایت آخرین دلیل چاپ کمرنگ پرینتر آلودگی قطعات داخلی این دستگاه است. به طور کلی پس از گذشت مدتی از کار دستگاه، قطعات داخلی آن آلوده شده و ذرات گرد و خاک روی آنها می ماند. تمیز نکردن این آلودگی ها می تواند منجر به افت کیفیت چاپ در پرینتر شود.

رفع مشکل چاپ کمرنگ پرینتر کانن

اگر چاپ پرینتر شما کم رنگ می باشد به هیچ عنوان نمی توان از طریق تنظیم سیستم به چاپ با کیفیت رسید. در چاپگرهای چندکاره ، یک شاسی به منظور بالا بردن رنگ وجود دارد که این هم  تاثیر زیادی ندارد ،موضوع اصلی کم رنگی کارتریج می باشد. برای رفع مشکل چاپ کم رنگ پرینتر کانن، بهترین کار این است که از پودر با کیفیت و مرغوب استفاده کنید. همچنین لازم است که هر چند وقت یک بار اقدام به تمیز کردن مگنت بلید نمایید. درام کارتریج را تعویض کرده و از جنس های مرغوب استفاده نمایید.

در صورتی که دستگاه شما پرینتری با توان بسیار بالاتر نسبت به پرینترهای خانگی می باشد و پس از شارژ دوم  کم رنگ شده است، در ابتدا مگنت بلید را عوض کنید و از جنس های مرغوب استفاده نمایید. چنانچه با تعویض درام پرینتر کانن و یا مگنت نیز مسئله برطرف نشد، بهتر است از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید. همکاران ما در نمایندگی مجاز کانن برای رفع مشکل چاپ کمرنگ پرینتر به شکل حرفه ای و تخصصی در خدمت شما خواهند بود.

نمایندگی رسمی کانن پشتیبان مشتری

نمایندگی رسمی کانن کلیه خدمات مربوط به انواع محصولات این شرکت را به کاربران ارائه می دهد. فروش و تعمیر انواع تولیدات این کمپانی را می توان به عنوان اصلی ترین خدمات نمایندگی canon مرکز سخت افزار ایران در نظر گرفت. چنانچه قصد خرید هریک از مدل های پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، فکس، دوربین و … این شرکت را از مرکزی مطمئن دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان، نمایندگی رسمی کانن می باشد. همچنین در این مرکز، خدمات پس از فروش گسترده ای نیز به کاربران ارائه شده و کلیه ی محصولات، دارای ضمانت نامه ی معتبر می باشند. همکاران ما در نمایندگی مجاز کانن مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده و تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف جلب رضایت کاربران گرامی نموده اند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.