نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

نمایندگی تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تخصصی ترین مرکز لوازم الکترونیکی در تهران و کرج

تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس

تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس ، در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. آگاهی در مورد این قطعه و وظایف آن، به شما کمک می کند که از خرابی مادربرد پیشگیری کرده و در صورت بروز مشکل ، به موقع نسبت به رفع آن اقدام نمایید. طبیعتا آسیب دیدن هریک از بخش های سخت افزاری کامپیوتر، فرایند عملکرد دستگاه را با مشکل مواجه ساخته و در کار شما اختلال ایجاد می کند. لذا با توجه به اهمیت موضوع ، تصمیم به بررسی تعمیر آل این وان ایسوس گرفتیم. با ما همراه باشید.
دلایل خرابی و تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس
از جمله عواملی که منجر به ایجاد اختلال در مادربرد این دستگاه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیدگی و تغییر حالت خازن
به طور کلی مشکلات خازن در مادربرد را باید به خازن های الکترولیت ارتباط داد. بروز مشکلاتی اعم از نشت، ترکیدن و یا ایجاد تغییراتی در حالت اولیه ی خازن در اغلب موارد ناشی از نوسانات جریان برق و یا نوسانات خروجی منابع تغذیه می باشد. به وجود آمدن برآمدگیهایی در پوسته ی خارجی خازن، به عنوان اصلی ترین علامت این اتفاق مطرح می گردد که البته با سولفاته شدن مواد داخل خازن همراه می باشد. تعمیر یا تعویض خازن ها در این حالت، منجر به تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس می شود.

شیارهای گسترش و تاثیر آنها بر مادربرد
اگر سوکت مودم آل این وان خود را اشتباها به پریز برق متصل کنید، کارت مودم و شیار PCI دستگاه شما خواهد سوخت. علاوه بر این، البته نصب نادرست کارت PCI و نیز جا به جا کردن کارت در هنگام روشن بودن سیستم را نیز باید به دلایل بروز آسیب در شیار گسترش اضافه کرد. از آنجا که شیار گسترش یکی از بخش های اصلی مادربرد است، خرابی آن می تواند بروز نقص در مادربرد را به همراه داشته باشد. توصیه می کنیم در صورت بروز این مشکل، تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس خود را از یک مرکز مجاز و معتبر درخواست نمایید.

سوختن چیپ ست
چیپ ست، قطعه ای در مادربرد است که حساسیت بالایی نسبت به منابع تغذیه ی مورد استفاده ی آل این وان دارد. به بیان دیگر، استفاده از منابع تغذیه غیر استاندارد و یا غیر متناسب با آل این وان، می تواند زمینه ساز سوختن چیپ ست و در نتیجه، خرابی مادربرد شود. لازم به ذکر است که نباید از نقش اتصال وسایل جانبی به درگاه های IEE1394,USB و شیارهای گسترش در صدمه زدن به چیپ ست غافل شد. تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس در صورت بروز این مساله، نیاز به بررسی و چه بسا تعویض چیپ ست داشته و باید تنها توسط افراد ماهر صورت پذیرد.

ورود جریان اضافی
ورود جریان اضافی یا بیش از حد مجاز به آل این وان را می توان یکی از اصلی ترین دلایل خرابی مادربرد این دستگاه عنوان کرد. این مساله، معمولا در پی اتصال یک وسیله ی جانبی که نیازمند توانی بالایی باشد اتفاق می افتد. در این شرایط، توانی که درگاه مربوطه ارائه می دهد، انرژی لازم برای وسیله ی جانبی مورد نظر را تامین نمی کند. در این صورت، مادربرد دستگاه شما در معرض خطر قرار گرفته و دچار مشکلات جدی می شود. البته وجود اختلال در آن وسیله ی جانبی نیز می تواند تعمیر مادربرد آل این وان ایسوس را به دنبال داشته باشد. آنچه در این شرایط مهم است، بررسی و تعمیر دستگاه توسط یک تعمیرکار متخصص و دارای تجربه است.

تعمیر اسپیکر موبایل

اسپیکر موبایل از مهم ترین و کاربردی ترین مکانات گوشی های هوشمند است. عمل پخش و ضبط صدا توسط این قطعه انجام می گیرد. عوامل بسیاری موجب عملکرد ضعیف یا نامناسب این قطعه خواهند شد. قبل از هر اقدامی باید بدانیم که برای ایرادات اسپیکر حتما باید به یک نمایندگی معتبر موبایل مراجعه کرد. چرا که تعمیر این قطعه ی مهم نیاز به تخصص و مدرن ترین امکانات ممکن دارد تا بار دیگر گوشی به عملکرد اولیه خود باز گردد. عوامل مختلفی بر این قطعه تاثیر می گذارد. به ادامه ی متن توجه فرمایید تا به نکاتی در مورد تعمیر اسپیکر موبایل اشاره شود.

مشکلات اسپیکر موبایل

اسپیکر یا بلندگو از جمله قطعات حساسی است که در کنار پیچیدگی بسیاری که دارد در مقابل هر ضربه یا اختلالی به شدت حساس بوده و دچار مشکل می شود. در تعمیر اسپیکر موبایل باید به این نکته دقت کنیم که اختلالات پخش یا از بخش نرم افزار است که با مراجعه به تنظیمات گوشی و یا حذف برخی نرم افزارهای مّخِل می توان آن ها را برطرف کرد. یا سخت افزاری است مثل نفوذ گرد و خاک و رطوبت در بلندگو، قطعی سیم های داخلی اسپیکر، شکستگی قطعه و … که یا باید تعمیر شوند و یا تعویض. برای هرگونه مشکل در گوشی موبایلتان بهترین کار سپردن آن به متخصصین توانای ماست تا در صورت نیاز به تعویض، قطعه ای اورجینال جایگزین آن شود.

اهمیت تعویض و یا تعمیر اسپیکر موبایل

همانطور که قبلا گفته شد یکی از اصلی ترین قطعه هایی که در موبایل نقش تعیین کننده دارد اسپیکر است. اختلال در این قطعه موجب عملکرد نادرست گوشی هوشمند شده و شما را با مشکل رو به رو خواهد کرد. در تعمیر اسپیکر موبایل حتما باید به یک تعمیرکار ماهر و توانا مراجعه کرد. چرا که گاه دیده شده در تعمیرگاه های نامعتبر از قطعات چینی و بی کیفیت استفاده می کنند. در این مواقع نه تنها بعد از مدت کوتاهی دوباره قطعه ی گوشی شما از کار می افتد، بلکه عملکرد دیگر قطعات مختل می شود. نمایندگی موبایل با استفاده از قطعات اورجینال مشکلات مختلف گوشی شما را (از جمله تعویض اسپیکر) بر طرف می کنند و با کمترین هزینه رضایت خاطر شما را جلب می کنند.

منبع: تعمیر اسپیکر موبایل

چگونه مشکل گیر کردن روی لوگوی اپل را حل کنیم

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران با گیر کردن روی لوگوی اپل مواجه شده اید پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید. لازم به ذکر است ، گیر کردن روی لوگوی اپل به ندرت اتفاق میفتد . این اتفاق معمولا پس از انجام یک بروزرسانی نرم افزاری و یا یک کرش رخ می دهد . در چنین مواردی لوگوی اپل در کنار یک صفحه سیاه ظاهر میگردد . این تمام چیزی خواهد بود که کاربر در  ایفون مشاهده میکند .
در این مواقع میتوان گفت که گیر کردن روی لوگوی اپل اتفاق افتاده است . و بقیه ویژگیهای آیفون غیرقابل دسترس و غیرقابل استفاده می باشند . به همین دلیل قصد داریم در این مطلب با ارائه راهنمایی های لازم به بررسی راههای رفع مشکل گیر کردن روی لوگوی اپل بپردازیم .
علت گیر کردن روی لوگوی اپل
  •  عمده ترین دلیل آن میتواند وجود یک مشکل در طول بروزرسانی نرم افزاری سیستم ایفون شما باشد .
  •  معمولا دیوایس هایی که جیلبریک شده اند ، مشکلاتی در رابطه با جیلبریک آنها ، یک توییک نصب شده است . و یا نصب یک برنامه از طریق سیدیا بسیار در آنها مشهود می باشد
  •  بر روی ایفون هایی که نسخه بتای سیستم عامل iOS نصب شده است ، معمولا بروز مشکلات متعدد شایع است . این امر در نهایت منجر به از کار افتادن دیوایس میگردد .
  •  به ندرت ممکن است که یک مورد اشتباهی در سخت افزار دیوایس قرار داشته باشد که منجر به بروز چنین مشکلاتی شود .
رفع مشکل گیر کردن روی لوگوی اپل راه اندازی مجدد ایفون (Forcibly Reboot the iPhone) .برخی مواقع ، کاربر میتواند به اسانی با ریستارت کردن اجباری ایفون ، مشکل گیر کردن روی لوگوی اپل را برطرف نماید .
 اقدام به بروزرسانی آیفون از طریق Recovery Mode :.  روش بعدی که باید امتحان کنید ، بروزرسانی سیستم عامل iOS از طریق Recovery Mode است . از مزایای این روش می توان تلاش به نصب مجدد سیستم عامل iOS بدون تغییر اطلاعات موجود بر روی دیوایس را نام برد .  لازم به ذکر است ، چنانچه این مشکلات (گیر کردن روی لوگوی اپل) مربوط به مسائل سخت افزاری و یا جیلبریک باشد ، رفع نخواهد شد .
 ریستور و بازگردانی ایفون به کمک DFU : از دیگر روش های کاربردی ، استفاده از حالت DFU برای بازگردانی و ریستور کردن ایفون می باشد . در این روش تمامی اطلاعات شما در ایفون حذف خواهند شد . بنابراین پیش از انجام اینکار باید از ایفون خود بصورت دستی نسخه  پشتیبان تهیه کرده باشید .

تایمر لباسشویی سامسونگ

تایمر لباسشویی سامسونگ به عنوان مغز فرمان دهنده این دستگاه، عملکرد دستگاه را برنامه ریزی و اجرا می کند. این قطعه در انواع مدل های ماشین لباسشویی وجود داشته و به نوعی وظیفه دارد فرمان شروع به کار بخش هایی همچون آبگیری، گرم کردن آب، عملکرد دور تند و کند و … را صادر نمایند. خرابی این قطعه باعث می شود که عملکرد کلی لباسشویی به شدت مختل شده و کاربران با مشکلاتی در این زمینه مواجه شوند. از طرفی به دلیل پیچیدگی این قطعه و ساختار آن، هرگونه بررسی یا تعمیر تایمر باید توسط تکنسین های مجرب در حوزه تعمیرات لباسشویی انجام گردد.

از این رو در نمایندگی سامسونگ یک واحد مجزا برای این منظور در نظر گرفته شده و تعمیرکاران مجربی در آن مشغول به کار هستند. با هدف ارتقا کیفیت خدمات، این واحد به ابزار و دستگاه های نوین تعمیراتی مجهز شده و از این رو می توان به تخصصی بودن تعمیرات اطمینان کامل داشت. در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در مورد تایمر لباسشویی سامسونگ، نکاتی را در مورد مشکلات و تعمیر این قطعه به شما عزیزان ارائه خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

تایمر لباسشویی سامسونگ چیست؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، تایمر قطعه ای در ماشین لباسشویی است که صدور فرمان برای بخش ها و عملکردهای مختلف این دستگاه را بر عهده دارد.  این قطعه دارای یک موتور است که به صورت الکترونیکی کار کرده و عملکرد های موتور را امکان پذیر می کند. جالب است بدانید که راه اندازی تایمر لباسشویی سامسونگ در مدل های مختلف این دستگاه متفاوت است؛ به این ترتیب که در برخی مدل ها این قطعه دارای کلید سر خود بوده و در برخی دیگر، تایمر به کمک کلید روی بدنه ماشین، راه اندازی می شود .

تایمرهای الکترونیکی یک برد دارند که فرمان های مختلف را به قطعات الکتریکی صادر می کند. نوع دیگری از تایمر هم وجود دارد که به عنوان تایمر مکانیکی شناخته شده و بسته به مدل و ظرفیت لباسشویی، یکی از این مدل ها روی آن نصب می شود. در ادامه شما را با مشکلات رایج و روش های تعمیر یا تعویض تایمر لباسشویی سامسونگ آشنا می کنیم.

مشکلات ناشی از خرابی تایمر لباسشویی سامسونگ

اگر تایمر به درستی کار نکند، لباسشویی دچار مشکلاتی شده و عملکرد آن مختل می شود. یکی از مشکلات ناشی از خرابی تایمر لباسشویی سامسونگ، مربوط به زمانی است که دستگاه برق داشته و چراغ آن روشن می شود، اما ماشین هیچ عملکردی ندارد. این مشکل معمولا به دلیل خرابی موتور تایمر و عدم توانایی این قطعه در اجرای فرمان ها اتفاق می افتد. همچنین در شرایطی که لباسشویی آب گیری می کند اما عملیات بعدی آن متوقف می شود، تایمر به دلیل خرابی موتور قادر به صدور فرمان های عملیاتی مورد نظر نخواهد بود.

در برخی موارد نیز شاهد آن هستیم که لباسشویی به صورت کامل آبگیری می کند اما موتور شستشو به کار نمی افتد. این مساله نیز ناشی از خرابی تایمر و موتور آن است. در هریک از این شرایط باید تایمر لباسشویی سامسونگ به دقت بررسی شده و در اولین فرصت تعمیر شود.

منبع: تایمر لباسشویی سامسونگ

تعمیرات برد ups

تعمیرات برد ups یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه است که می بایست توسط کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. عدم توجه به این امر و مراجعه به تعمیرگاه های غیرمجاز سبب می گردد تا نه تنها اشکال پیش آمده در دستگاه تعمیر نگردد بلکه به سبب دستکاری های نابجا، خرابی های برد دوچندان شده و چه به بسا امکان تعمیر برد ups برای همیشه منتفی گردد. کاربران این دستگاه می توانند در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیرات برد ups به مرکز تخصصی تعمیرات برد یو پی اس مراجعه نمایند.

 تعمیر برد ups در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که با آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از upsهای موجود در بازار، بر قطعات و ساختار این دستگاه ها مسلط گشته و توانایی آن را یافته اند تا پیچیده ترین عیوب و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها را مرتفع سازند. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با این دستگاه که در مرکز تعمیرات ups انجام پذیرند مشمول گارانتی و ضمانت هستند.

واحد تعمیرات برد ups

نخستین و البته مهم ترین اصل در تعمیرات برد ups، عیب یابی صحیح این دستگاه و شناسایی دقیق علت اشکال پیش آمده در آن است. اصلی که در «واحد تعمیر برد ups» توجه شایانی به آن می شود و بسیار مورد تأکید است. در صورت بروز خرابی در برد یو پی اس، کارشناسان ما ابتدا مدارهای الکترونیکِ یو پی اس و عملکرد آن را مورد بررسی قرار می دهند. در مرحله بعد صحت عملکرد IC اپتوکوپلر مورد آزمایش قرار می گیرد. و این مسئله که آیا اپتوکوپلر وظیفه محافظت در برابر اضافه ولتاژ و جریان را به خوبی انجام میدهد یا خیر، بررسی می گردد.

بدیهی است در صورت خرابی اپتوکوپلر، منبع تغذیه یو پی اس، دچار افت ولتاژ شده و چشمک زدن پاور یو پی اس را سبب خواهد شد. کارشناسان ما در واحد تعمیرات برد ups گام به گام، و مرحله به مرحله خرابی های پیش آمده در این دستگاه را بررسی می کنند تا اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات برد ups را به درستی تشخیص داده و بر روی دستگاه پیاده سازند.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ups

  • گردگیری، سرویس و نگهداری ups بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه
  • بررسی و کنترل دوره‌ای عملکردهای ups (ولتاژ ورودی، ولتاژ خروجی، فرکانس ورودی و فرکانس خروجی) توسط کارشناسان تعمیرات برد ups
  • بررسی و کنترل عملکرد ups یوپی اس در مد باتری (ولتاژ خروجی، فرکانس خروجی، درصد انرژی باتری‌ها)
  • تست عملکرد صحیح یو پی اس و باتری‌های مربوطه و انجام سرویس و نگهداری ups
  • احیا باتری ups
  • عیب‌یابی دستگاه‌های ups و رفع همه جانبه اشکالات پیش آمده در آنها در واحد سرویس و نگهداری ups
  • ارائه تخصصی‌ترین راهنمایی‌ها و مشاوره‌های مورد نیاز جهت بهره‌برداری بهینه از سیستم‌ها
  • بررسی و کنترل همه جانبه برق ورودی و خروجی یوپی اس از نظر صحت ارت و ایزولاسیون سیم کشی توسط کارشناسان تعمیرات برد ups
  • کنترل و بررسی نوع بار مصرفی و ارائه تخصصی ترین مشاوره‌های مورد نیاز جهت خارج‌سازی برخی مصرف‌کننده‌ها (نظیر دستگاه‌های کپی و … ) جهت پیشگیری از آسیب‌رسانی به ups در دراز مدت توسط کارشناسان تعمیرات برد ups

منبع: تعمیرات برد ups